HTML

Steve Bácsi gondolatai

Amit látok, hallok, megélek, alkotok... és megér egy-két keresett, vagy keresetlen szót

Friss topikok

Linkblog

2011.03.23. 17:50 Steve Bácsi

PÁRBESZÉD HÁZA

 A ma délutáni órámat nem tudtam megtartani. Illetve nem is az én órám, hanem egy kolleginám helyettesítettem volna. Kerékpárral mentem, és nem volt még alkalmam kerékpár zárat venni. Mivel ebben az épületben már előfordult, hogy a tanteremben, vagy épp az irodában volt a kerékpárom, nem gondoltam, hogy ez gondot okoz. A portás és a vele együtt őrködő kedves úr azonban bebizonyította, ha nincs probléma, akkor csinálunk!!!! 

-  Az a szabály, hohgy az épületbe nem lehet bevinni kerékpárt! 
Kérdeztem, hogy 
- hová van ez kiírva? 
- Sehová, azért vagyunk mi itten.
és erről az álláspontról nem lehetett kimozdítani, ezért itt véget ért a PÁRBESZÉD.
Attól a 30-40 hallgatótól, akik ma potyára jöttek be elnézést kérek, a Jezsuita Rendnek - akik tulajdonolják az épületet - üzenem, hogy olyan embert állítsanak a kapuba, aki méltó az épület nevéhez: PÁRBESZÉD HÁZA

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://stevebacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr672765587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása