HTML

Steve Bácsi gondolatai

Amit látok, hallok, megélek, alkotok... és megér egy-két keresett, vagy keresetlen szót

Friss topikok

Linkblog

2011.02.10. 19:38 Steve Bácsi

Elhatározás

 Több éve már, hogy regisztráltam magam ezen a blog oldalon. Először a lábtörésem utáni JÓ tapasztalataimról akartam beszámolni a híres, hírhedt János Traumán. Majd politikai mosolyaimat, düheimet akartam megosztani azzal a pár emberrel, akik esetleg erre vetődnek. Sok érdekesség történik még a budapesti utakon, és a magát közösséginek nevező tömegközlekedési eszközökön. A jó borok, sörök, jó, vagy rossz helyekről már nem is beszélve. A zene, a szövegek....   Vagy éppen a munkakeresés viszontagságai. Rajtam kívül vajh, kit érdekelnek az én gondolataim? Számít? Akit igen idenavigál és olvas, akit nem az nézi a VV-t. 

 

És most mégis úgy döntöttm nekiállok.

És mégis milyen felkiáltással tegyem? Mert, ha azt mondom: igen, igen, akkor szoci vagyok. Ha azt mondom: szebb jövőt, akkor jobbos. Ha azt: a jövő elkezdődött, fideszes. Pedig egyik sem!!!!

 

mégis....

 

A JÖVŐ(m) ELKEZDŐDÖTT

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://stevebacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr142652307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása